Назва проекту
Льодяний капелюшок Землі
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети-географія, історія, біологія
Навчальні цілі
1.У чому особливості г.п. Антарктиди?
2.Природні
межі Антарктики.
3.
Відкриття Антарктиди, її дослідження, видатні дослідники.
4.Геологічна
будова та рельєф.
5.
Рослинний та тваринний світ.
6.
Об’єкти
Антарктиди
Учні
навчаться визначати географічне положення Антарктиди, визначати закономірності
руху повітряних мас, описувати типи клімату.
Вік учнів, клас 13-14 років
СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ
Етапи підготовки проекту:
1.Підготовчий
(постановка цілей дослідження, збір інформаційних матеріалів).
2.Дослідницька
робота (робота з інформаційним матеріалом, систематизація і підготовка
ілюстрацій і т.д.)
3.Висновки
( аналітична і порівняльна робота виконана кожним учасником експедиційного
загону, формулювання загального висновку про спільну роботу.
Систематизувати знання учнів про найхолодніший
материк нашої планети Атарктиду.
Для полегшення
вивчення необхідно систематизувати
навчальний матеріал за таким планом.
Географічне положення.
Історія відкриття і
досліджень.
Геологічна будова.
Клімат.
Властивості вод.
Органічний світ
Мінеральні
ресурси.
Публікація Метод проектівШаблон документ
Форма для опитування
Інструкція Робота в парах
ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ
1.У чому особливості г.п. Антарктиди?
2.Природні
межі Антарктики.
3.
Відкриття Антарктиди, її дослідження, видатні дослідники.
4.Геологічна
будова та рельєф.
5.
Рослинний та тваринний світ.
6.
Об’єкти
Антарктиди
Учні
навчаться визначати географічне положення Антарктиди, визначати закономірності
руху повітряних мас, описувати типи клімату
Опис оцінювання
Вміння орієнтуватися на карті,характеризувати географічне положення Антарктиди і вміння показувати об’єкти цього материка.
Виконання
практичних робіт з цих тем. Таблиця ЗХД
Діяльність учнів та вчителя, Вчитель показує географічне положення на карті Антарктиди та її об’єктів, вчить, як наносяться об’єкти на контурні карти. Називає найбільші моря , півострови.
Учень працює з картою, розпізнає та вказує об’єкти на карті , виконує практичні роботи.
Список використаних джерел
Немає коментарів:
Дописати коментар