середу, 19 вересня 2012 р.

модуль 4 рефлексія

Сьогодні почали працювати над власними проектами. Розумію логіку тренінгу, але більшість нашої групи готова була до цього ще вчора...
Сподобалася циклограма.
Поки тренери не заважали, встигла з'ясувати, хто такий фасилітатор. - Нічого несподіваного: від фахівців-у-галузі ми йдемо до фахівців-взагалі - менеджерів, фасилітаторів і т.п., - це раніше називалося "номенклатура" або "керівники". Не бачу поганого в тому, щоб такі фахівці були, але вони "хліба не спечуть"... Вчитель має бути фасилітатором на своїх уроках.
Стосовно основних питань і досліджнень, то повної чіткості поки немає. Її також бракує описам, поданим у матеріалах модуля - мені, як викладачу, хочеться розрізняти навчальне дослідждення від наукового, навчальний проект від Project Based Learning більш чітко, а не інтуїтивно...

Немає коментарів:

Дописати коментар